Így halad a Shopmark felújítása

2018. augusztus 07.

A Diófa Alapkezelő Zrt. által képviselt Magyar Posta Takarék Ingatlan Befektetési Alap tulajdonában álló Shopmark átalakítása az év eleje óta tart. Az eddigi munkálatok eredményeként többek között megszületett az új térelrendezés és az épület modernizációja is folyamatosan zajlik.

A Shopmark megújítása 2018. elején kezdődött a KÉSZ Építő Zrt. kivitelezésében. Az átépítés és az üzlethelyiségek bérbeadása egyaránt jó ütemben halad, a kispestiek októberben vehetik újra birtokba a kívül-belül és a kínálat tekintetében egyaránt megújult bevásárlóközpontot.

A felújítás jelenlegi fázisában az álmennyezet kialakítása, a portáltartó acélszerkezet kiépítése, a homlokzati burkolás, valamint különböző gépészeti és elektromos munkálatok zajlanak. A 26 000 négyzetméteres Shopmark földszintjét födémáttöréssel tették világosabbá, és könnyebben átláthatóvá az emeletek közötti tereket.  Az új belső téri elosztásnak köszönhetően közel 80 új üzlet és szolgáltató kaphatott helyet az Üllői úti bevásárlóközpontban.

A Diófa Alapkezelő nemrég kiadott közleményéből kiderül, hogy a bevásárlóközpont 90 százaléka már bérlőre talált. A meglévő kedvelt üzletek mellett számos új márka képviselteti majd magát az épületben. A legnagyobb új bérlő Reserved, 2 szinten megközelítőleg 2 000 négyzetméteres üzlettel nyit a Shopmarkban.   

A bérlők az építkezéshez igazított ütemezéssel már elkezdték birtokba venni a területüket, így a közös területek kialakításával egy időben elkezdődhetnek az üzletek kiépítési munkálatai annak érdekében, hogy az októberi nyitásra teljes mértékben átadható legyen a bevásárlóközpont.

Czifra Balázs, a Diófa Alapkezelő Zrt. ingatlanbefektetési üzletágának vezetője az épület budapesti szerepét is kiemelte: „A Shopmark komplex megújítása nagy ütemben halad, mely jól látható a helyszínen. A befektető szempontjából örömteli hír, hogy nagyon jól állnak a bérlői egyeztetések, mely alapján szinte véglegesen kialakult a bérlői mix és megkezdődtek az üzlet kialakítások, hogy határidőre elkészülhessen és új pompájában fogadhassa a látogatókat a Shopmark.”

Pintyőke Marcell, KÉSZ Csoport marketing- és kommunikációs igazgatója hozzátette: „A projekt kezdetekor tudtuk, hogy nagy kihívás lesz a már meglévő épület esztétikai, építészeti és funkcionális átalakítása. A projekten átlagosan 400 szakemberünk dolgozik, akik a belső terek kialakításáért, a mozgólépcsők és a liftek modernizációjáért, valamint az energetikai korszerűsítésért és a homlokzat átalakításáért felelnek.”