Ügyvitel, Pénzügy, HR

Figyelmeztető üzenet

ResponsiveMultiLevelMenu (codrops) style requires jQuery library version 1.7 or higher, but you have opted to provide your own library. Please ensure you have the proper version of jQuery included. (note: this is not an error)
KÖNYVELÉS, SZÁMVITEL

Számviteli szolgáltatás

A megbízható, precíz, informatív teljes körű könyvelés, valamint a hatékony adminisztráció kialakítása mellett naprakész szaktudásunkkal segítjük partnereinket az eredményes működésben. Célunk, hogy ügyfeleink iránytűként kezeljenek minket, és így átfogó képet kapjanak vállalkozásuk működéséről.

Vállaljuk bejövő és kimenő számlák, banki és pénztári tranzakciók könyvelését, tárgyi eszköz analitika vezetését, követelések és kötelezettségek nyilvántartását, egyeztetését, kimenő számlák kiállítását, ÁFA és egyéb adóbevallások készítését.

Induló vállalkozások számára elkészítjük a törvény által előírt számviteli szabályzatokat, segítünk az átlátható számlarend kialakításában. Összeállítjuk cégének éves beszámolóját, elkészítjük a társasági-, iparűzési adóbevallást, aktívan részt veszünk a vállalat könyvvizsgálatában. Speciális számviteli eljárás alá tartozó cégek könyvelését is vállaljuk.

Adótanácsadás

Felkészült kollégáink különféle adózási és vámmal kapcsolatos kérdések megválaszolásával állnak ügyfeleink rendelkezésére. Kiemelt figyelmet fordítunk a legkedvezőbb adózási konstrukciók megtalálására. Adóhatósági ellenőrzés esetén adójogi képviseletet biztosítunk. Vállalatfelvásárlások, cégátvételek, átalakulások esetén kérésre átvilágítjuk a cég adózását, feltárjuk az abban rejlő esetleges kockázatokat. Külföldi partnereink elvárásait nemzetközi tapasztalattal rendelkező tanácsadóink elégítik ki.

Számviteli tanácsadás

Kialakítjuk/felülvizsgáljuk megrendelőink könyvelési rendszerét, adminisztrációs folyamatait, számviteli tanácsaink segítségével átláthatóbbá tesszük nyilvántartásait. Elkészítjük a szükséges dokumentációkat, igény esetén a törvény által előírt szabályzatokat.

HR SZOLGÁLTATÁSOK

Munkaügyi átvilágítás és bérszámfejtés

Célkitűzésünk, hogy hathatós segítséget nyújtsunk a gyakran oly bonyolult munkaügyi kérdésekben.

A munkaügyi átvilágítás olyan egyszeri munkaügyi kockázatértékelés, melynek során a munkaügyi ellenőrzésről szóló törvényben meghatározott szempontok szerint – szúrópróbaszerűen – kerülnek a cég munkaügyi dokumentumai ellenőrzésre. A szimulált munkaügyi ellenőrzés során a munkáltató tapasztalatot szerezhet egy „éles” munkaügyi ellenőrzés lefolytatásáról. A feltárt szabálytalanságok alapján I. fokú munkaügyi határozatot készítünk, valamint a bíróságok jogalkalmazásának szempontjai szerint is vizsgáljuk a munkaügyi dokumentumokat, korrekciós javaslatokat teszünk.

Munkaügyi szerviz szolgáltatásunk keretében optimalizáljuk a cég munkaügyi rendszerét, elkészítjük a foglalkoztatáshoz kapcsolódó iratmintákat, szabályzatokat. Bérszámfejtési szolgáltatásunk során kis-, közép- és nagyvállalati környezetben otthonosan mozgó szakembereink felkészültsége garantálja a jogszabályi megfelelést, valamint a szakmai, erkölcsi, anyagi felelősségvállalás. Tevékenységünket a legszigorúbb titoktartási kötelezettségvállalás mellett végezzük.

Szolgáltatásaink

  • Ellenőrzött munkaidőadatok feldolgozása
  • Havi bérszámfejtés elkészítése
  • Be- és kilépőkkel kapcsolatos feladatok ellátása
  • Költségtérítések elszámolása
  • Cafeteria juttatások bérszámfejtésben való rögzítése, elszámolása
  • TB ellátások igénylése
  • KSH havi és negyedéves statisztikák elkészítése
  • Bér- és aláírási jegyzék elkészítése
  • Nettó utalási adatok, továbbá utalási és készpénz kifizetési listák összeállítása, valamint banki programba beolvasható, csoportos utalási file elkészítése
  • Főkönyvi feladás a könyvelés részére
  • Rehabilitációs hozzájárulás kalkulációs táblázat összeállítása
  • ’08-as bevallások elkészítése, benyújtása
PÉNZÜGYI SZOLGÁLTATÁSOK

Professzionális bankári és pénzügyi adminisztrációs tudással segítjük Megrendelőinket. Ez jelent egyszerű pénzügyi tanácsadást, bármilyen finanszírozási kérdés megoldását gyorsan és a lehető leghatékonyabban, korrekt óradíjas elszámolás mellett, és jelenti a teljes banki és pénzügyi adminisztráció bonyolítását. Ha Önnek csak megoldásra van szüksége, és nem szeretne a magyarországi pénzügyekkel foglalkozni, akkor csak elküldi adatait, megkeressük a legoptimálisabb bankot, és utalásai kapcsán is levesszük Önről a banki kapcsolattartás terhét. Emellett ha készpénzforgalmat bonyolít, budapesti pénztárunk áll a rendelkezésére. Ha pedig több cége lenne, pénzügyi megoldásokkal, javaslatokkal és adminisztrációval segítjük az optimális forrásallokációt. Mindezt oly módon, hogy Önnek ez kevesebbe kerül, mint egy munkatárs teljes bére és költsége.

A pénzügyi szolgáltatásunk tehát kiterjed:

  • általános banki/pénzügyi tanácsadásra,
  • finanszírozási „fundraising”-re,
  • teljes banki adminisztrációra,
  • egyéb pénzügyi adminisztrációra (belső kölcsönszerződések, kompenzálások, engedményezések adminisztrációja),
  • utalási szolgáltatásra,
  • fizikai pénztárszolgáltatásra.

A szolgáltatásunkat felelősségbiztosítás mellett végezzük, így Ön biztonságban érezheti magát, ha bennünket választ.

Keressen bizalommal

Üzletviteli szolgáltatásokban a KÉSZ Csoport stratégiai partnere a KÉSZ Consulting Kft.
Székhely: 6000 Kecskemét, Izsáki út 8.
Fióktelep: 1095 Budapest, Mester utca 87.
Központi telefon: +36 76 515 200
Fax: +36 76 515 298
kesz [at] kesz.hu