MOL

Le a kalappal tehetségeink előtt

Nem szokványos kommunikációs kampány a Londoni Olimpiára. Magyarországon újszerű eszközzel, egy 200 fős villámcsődülettel (flashmob) lepte meg a MOL a Londonba kijutott sportolókat. A kommunikáció alapját - azóta Magyarország egyik legnézettebb villámcsődületét - mi szerveztük és készítettünk belőle Youtube videót. A budapesti Aquaworldben augusztus 16-án tartott sajtótájékoztatót a Magyar Kajak-Kenu Szövetség, amikor a közös fotózás közben egy kétszáz fős egyenkalapos tömeg lepte el a sportolókat. A zenére elkészített koreográfia végén minden táncos egyszerre emelte meg brit zászlóval díszített kalapját a kajak-kenusok, és szimbolikusan az ötkarikás játékok összes magyar résztvevője előtt. A kétperces táncos flashmob végén pedig egy óriási kivetítőn láthatta a közönség, ahogy az ország különböző pontjain fiatalok és idősek kalapemeléssel tisztelegnek a Londonba utazók előtt. A videó azóta az ország egyik legnézettebb flashmobja lett, közel 100 000 megtekintéssel.